Rebirth 2017

Idejét sem tudom mikor voltam utoljára olyan szellemi, mentális és fizikai állapotban, hogy önfeledten és jókedvűen billentyűzetet ragadjak. Hónapok óta be sem léptem már ide és hiába gondoltam rá néha, mert alkalmam akkor sem akadt. Annyi és olyan szintű változás ment végbe az életemben, az utolsó bejegyzés óta, amik teljesen elszívták minden energiámat. Mindentől. Volt ebben élettér váltás, új munka és miegymás. Sajnos nem maradt ki a súlyos veszteség sem a nyaramból. Ez a mellbevágó és váratlan esemény nyitotta fel a szemem tulajdonképpen. Itt hagyott egymagamra Panni kutyám ebben az egyre gusztustalanabb világban, de búcsúzóul maga után hagyta kicsiny élete nagy tanítását. Ahogy más ember lettem mikor belépett az életembe, úgy más ember lettem mikor távozott. Rádöbbentem egy csapásra milyen jelentéktelen dolgokat tartottam fontosnak és milyen mérhetetlen értékeket hagytam figyelmen kívül. Az idő kerekét visszaforgatni nem lehet sajnos. Ez teszi igazán az ember vállára az élet súlyát. Az elpocsékolt drága idő fölösleges dolgokra, szar emberekre soha nem jön vissza és ami sokkal de sokkal rémisztőbb, hogy a legnagyobb veszteség csak ezek után rögzül. Attól és azoktól vesszük el a jó pillanatokat akik igazán megérdemelték volna. Egy szó mint száz, ne pocsékoljátok a ballagó időt, mert mikor már valami igazán fontos lezárul jövünk rá, hogy ez is elrohant. Jobb esetben velünk és nem mellettünk. Isten nyugosztaljon drága kiskutyám.


 





Horgászat szempontjából nem volt túl termékeny az azóta eltelt időszakom, mégsem panaszkodhatom. Amikor sikerült vízhez vagy vízre jutnom valami mindig akadt a horgomra. Volt, hogy igen szép halak is. Ritkán látott kedvenc tavaim és a szívemhez oly közel álló folyó is kegyes arcát mutatta felém, talán kárpótolni akartak a pótolhatatlan veszteségemben. Biztosan a kis foltos társamnak is tetszettek volna az uszonyosok. Mind e közben új társam akadt az úton amit bejárok. Kicsit talán furcsa is volt eleinte, de már megszoktam és felfogadtam. Úgy érzem itt az ideje felvenni a fonalat és újra azt az utat járni, amit nekem kell.

Újra előkerültek tehát a régi ötletek és persze rengeteg új is! Kezdődjön hát a 2017-es szezon!
Következő
« Prev Post
Előző
Next Post »
0 Megjegyzés

A bejegyzések és a képek a blog szerkesztőjének tulajdonát képezik! . Üzemeltető: Blogger.