Elkezdődött az idei szezon is!

Fekszem kényelmesen az ágyamon és azon töprengem, hogy ez az áprilisi tréfa dolog idén meddig tart?! Mindenesetre a furcsa humorú időjárás semmit sem ront az estémen, mivel az idei év első igazi pecájának a képeit nézegethetem. Nagyon régóta nem horgásztam egyáltalán, nemhogy ilyen fenomenálisat mint most a hétvégén. Kicsit furcsa nekiindulás volt az egész, mert akár rettenetesen ocsmány időt is kifoghattunk volna, de nem így lett. Alapvetően nem is érdekelt a dolog, mert csak azon járt az eszem, hogy két igazi jó ember társaságában tölthetem a szombatom, de nem is akár hol! Külön szerencse volt az is, hogy a domi tilalom előtt tudunk még vízre szállni kedves barátaimmal.

Nagyon izgatott voltam a halak és a víz miatt is, de nem kevésbé azért is, mert új horgásztársam Csipesz kutya még nem ült csónakban, illetve bizsergett a tenyerem erőteljesen, mivel magammal vittem egy igazi bot különlegességet a túrára.

Korán indultunk neki a bő órás útnak Baluval amit végig beszélgettünk, így csak pár percnek tűnt. Nem is csoda, hiszen nagyon rég volt alkalmunk hasonlóképp diskurálni csak úgy mindenfélékről. Megérkezéskor Ádám barátunk már várt ránk, természetesen a tőle már megszokott precíz felkészültséggel... Nem igazán haboztunk vízre szállni, hogy kedves folyónk hátán sodródva tudjuk folytatni a napunkat.

Csipesz kutyám maximálisan a várakozásaim fölött teljesítette a napot már az első pillanatoktól! Hihetetlen, hogy messze nincs egy éves a kis cimbora, de már most menyire okos. Meg is volt számára az elismerés, mivel amikor nem peca volt a kezünkben akkor valaki mindig vele foglalkozott.

A vidám és barátságos hangulatú csorgós peca alatt a gyönyörű Drávánkon kegyesek voltak hozzánk a keresett halak is. Bőkezűen osztogatták érdeklődésük jeléül a vehemens rávágásokat. Eszméletlen jó fárasztásokat élhettünk át a jó előre leszervezett nap folyamán. Az egy dolog, hogy nem kevés halat sikerült fogni és elengedni. Külön élmény volt ehhez a halak mérete.

Igazi élménypeca volt a javából. Jó helyen, jó emberekkel, jó időben, jó halakkal. Minden percében olyan nap volt amiért tudom szeretni az életem és újra meg újra felállni, ha épp leültet egy pofonnal a sors. Én abba is hagyom a szófacsarást, meséljenek még pár szép emlékről a képek.

Következő
« Prev Post
Előző
Next Post »
2 Megjegyzés
avatar

Csipesszel szívesen horgásznék, de a másik két arctól elhatárolódom! :D

A bejegyzések és a képek a blog szerkesztőjének tulajdonát képezik! . Üzemeltető: Blogger.